آیا باربری ها گران هستند؟

اگر شما خودتان در حال آماده شدن برای جابجایی هستید، طبیعی است که بخواهید قیمت شرکت های باربری را به طور کلی بدانید. همچنین مطمئنا شما مجذوب آموزش نحوه تخمین هزینه جابه جایی تان هستید.

آیا باربری ها گران هستند؟
آیا باربری ها گران هستند؟

هرکسی می داند که اثاث کشی گران است.اما هنوز بیشتر مردم تا زمانی که خودشان با آن روبرو نشوند، به آن فکر نمی کنند. فقط آن زمان است که سوال های ضروری ای را مطرح می کنند. مانند اینکه "بهره گیری از خدمات باربری چقدر هزینه دارد؟" و "هزینه باربری های حرفه ای چقدر است؟" روانه ی ذهن کسانی که نزدیک به روزهای نقل مکان هستند، می شود.

اگر شما خودتان در حال آماده شدن برای اسباب کشی کامل ;هستید، طبیعی است که بخواهید قیمت شرکت های باربری را به طور کلی بدانید. همچنین مطمئنا شما مجذوب آموزش نحوه تخمین هزینه جابه جایی تان هستید.

میزان دست مزد بابرها چقدر است؟

هزینه ی به کارگیری شرکت های باربری حرفه ای مانند زیبا بار تهران در درجه نخست به این بستگی دارد که اثاث کشی ;شما به صورت محلی است یا در سطح کشور انجام می شود. نرخ های مثال زده شده در زیر، بسته به تاریخ حمل بار شما متغییر است. به عنوان مثال، به کار گیری کمک های تخصصی حین فصل پر جابجایی (خرداد، شهریور، ابتدا و انتهای ماه ها و تعطیلات آخرهفته) به نسبت انجام جابجایی در روزهای کم رونق بازار (آذر، دی، وسط ماه ها، روزهای وسط هفته) هزینه های بیشتری را برای باربری در تهران بر شما تحمیل می کند.

هزینه ی باربری های محلی و باربری در تهران توسط باربری ها به صورت ساعتی محاسبه می شود.

انتظار پرداخت دستمزد در ازای هر ساعت برای 2 نیروی باربر و یک کامیون اتوبار ;را داشته باشید. هر تعداد باربر اضافی هم بر شما هزینه ی بیشتری تحمیل می کند. بسیاری از شرکت های باربری شهری ;همچنین هزینه سفر را به صورت حساب تان اضافه می کنند. هزینه سفر، هزینه های مربوط به جابجایی کامیون و کارکنان باربری تا زمانی که به خانه شما برسند را شامل می شود و آن هزینه سفر معمولا معادل یک ساعت اضافی هزینه نیروی کار است.

بیایید فرض کنیم اسباب کشی ;محلی شما روی هم رفته 4 ساعت به طول انجامد. برای تخمین هزینه، عملیات ریاضی زیر را انجام دهید.

5 ساعت (4 ساعت برای کارگر باربر + 1 ساعت برای هزینه سفر) در میزان هزینه ی هر ساعت

در ذهن خود داشته باشید که این قیمت تخمینی است و برای بدست آوردن قیمت دقیق باید فرم درخواست برای باربری های شهر خود را پر کنید. همچنین هزینه های اضافی را ببینید.

بسته بندی لوازم برای اسباب کشی

جابجایی های داخل استانی

برای باربری های داخل استانی، هزینه جابجایی بر اساس وزن و حجم کلی برای بسته بندی اثاثیه خانه و منزل شما (باربران داخل استانی شما ملزم هستند تا گواهی میزان بار قانونی را به شما ارائه دهند) و فاصله تا خانه جدیدتان محاسبه می گردد. برای درخواست جابجایی های بین استانی، درخواست بازدید وسایل خانه شما توسط نیروهای باربری را داشته باشید تا پس از آن تخمین هزینه الزام آوری برای محاسبه قیمت دقیق تر نوشته شود. از انجام این کار اطمینان حاصل کنید.

بیایید فرض کنیم شما خانه ای با دو اتاق خواب، یک نشیمن، آشپزخانه، گاراژ و انبار دارید که قصد نقل و انتقال از آن جا را دارید. به طور میانگین وزن وسایل داخل این چنین خانه ای تقریبا بین 2200 ;تا 2750 کیلوگرم می شود. مرتبه ای دیگر فرض کنیم خانه جدید شما در 1000 کیلومتری خانه فعلی تان قرار دارد. در این مورد منتظر پرداخت بالای 10 میلیون ;تومان هزینه را برای باربری در سطح کشور بدون درنظرگرفتن هزینه های اضافی، باشید. دوباره باید گفته شود که این اعداد فقط تخمینی هستند و برای داشتن ارقام جدید حتما فرم درخواست برای شرکت اتوبار خود ارسال کنید.

هزینه های اضافی هنگام استفاده از نیروهای باربر

نیازی به گفتن نیست اما هزینه های شرکت های بابری متفاوت است و گاهاً این هزینه خیلی تفاوت دارند. هزینه های آن ها به تعدد لیست فاکتور خدمات آن شرکت باربری بستگی دارد که شامل استانی که مقصد باربری می باشد، تاریخ رزرو، تاریخ انجام باربری، ویژگی خدمات درخواستی، ویژگی اتوبار و غیره می شوند. و هنوز پاسخ به سوال " استفاده از نیروهای باربری چه مقدار هزینه دارد" بدون گفتن کلامی مختصر در مورد هزینه های اضافی که شرکت های باربری بر شما تحمیل می کنند، کامل نیست. ;

هزینه های رسیدگی به موارد حجیم

برای پرداخت هزینه ی اضافی جهت باربری بارهای سنگین و با ابعاد زیاد همچون پیانوها، میزهای بیلیارد، موتورسیکلت ها و غیره، آماده باشید. مطمئن شوید که شرکت اتوبار شما، از وجود اینگونه موارد آگاه باشد.

هزینه های حمل مسیر طولانی

اگر کامیون باربری نتواند دقیقا کنار درب منزل شما بایستد، احتمالاً شما باید برای فاصله حمل بارهای سنگین تا کامیون هزینه اضافی بپردازید.

اتوبار تهران - زیبابار

هزینه حمل در طبقات

اگر آسانسوری برای حمل بارها وجود نداشته باشد، یا اینکه آسانسور موجود محدودیت ظرفیت داشته باشد، نیروهای باربر باید پله های طبقات را بالا و پایین بروند. برای جبران زمان و تلاش آن ها در این راه باید هزینه اضافه بپردازید.

هزینه ی حمل اثاثیه خاص

باید به این نکته توجه داشت که هر چه میزان حساسیت شما نسبت به وسایل و اثاثیه بیشتر باشد، مانند حمل جهیزیه و ... کارکنان باربری نیز نیاز به بسته بندی بهتر و صرف زمان بیشتر برای باربری توسط کامیون دارند.

هزینه کنسل کردن

اگر شما تصمیم به کنسل کردن تاریخ باربری رزرو شده خود دارید، شرکت اتوبار احتمالاً هزینه رزرو شما هنگام ثبت نام را نگه خواهد داشت.

هزینه انبار

اگر شما درخواست تحویل دیرهنگام بارهای خود را داده باشید، نیروهای باربر باید وسایل شما را در یک مدت زمانی در انبار قرار دهند. البته این روند به صورت مجانی نخواهد بود.

پس آیا باربری ها گران هستند؟

به طور کلی، پاسخ در اکثر موارد مثبت است اما هزینه دقیق باربری به بودجه باربری اختصاص داده توسط شما، تعداد و وزن اثاث های مورد نظر برای اثاث کشی، فاصله تا خانه ی جدید شما، خدمات باربری درخواستی و بسیاری دیگر از فاکتورهای آشکار یا پنهان، بستگی دارد.