کدام اتوبار مناسب شماست؟

کرایه باربری حرفه‌ای حتی می‌تواند گیج‌کننده تر هم باشد، خصوصاً اگر بار اول است که از یک شرکت باربری استفاده می‌کنید. موضوع این است که شما مطمئن نیستید که انتظار چه چیزی را باید داشته باشید.

کدام اتوبار مناسب شماست؟
کدام اتوبار مناسب شماست؟

شمارش معکوس اثاث‌کشی شروع شده و فکر استخدام یک شرکت اسباب کشی قدم منطقی بعدی به نظر می‌رسد. و سپس سروکله تردیدهای آزار دهنده و سؤالات دردسرساز پیدا می‌شود: آیا کرایه شرکت باربری گران است؟ آیا کرایه شرکت باربری می‌ارزد؟ شرکت باربری چطور کار می‌کند؟

کرایه باربری حرفه‌ای حتی می‌تواند گیج‌کننده تر هم باشد، خصوصاً اگر بار اول است که از یک شرکت باربری استفاده می‌کنید. موضوع این است که شما مطمئن نیستید که انتظار چه چیزی را باید داشته باشید. یا شاید در قدم اول فقط مطمئن نیستید که کجا باید دنبال یک شرکت باربری خوب بگردید؟

در چنین وضعیتی، به توصیه‌های ما برای کرایه شرکت باربری توجه کنید: یاد بگیرید که در قدم بعدی چه چیزهایی را برای کرایه باربری باید بدانید.

1. باربری کرایه کنید یا خودتان اثاث‌کشی کنید. شما می‌توانید انجامش دهید!

یکی از چیزهایی که قبل از کرایه باربری باید بدانید این است که در شرایط خاص نقل‌وانتقال خانه شما، آیا استفاده از خدمات متخصصان جابه‌جایی تصمیم درستی است؟ کدام برای شما گزینه بهتری است: باربری در تهران تمام وسایل خانه را جمع‌آوری و بسته‌بندی کرده و به آدرس جدید منتقل کند یا یک کامیون کرایه کنید و وسایل را به کمک چند نفر از دوستان قابل اعتمادتان منتقل کنید؟

از نقطه نظر مالی، زمانی که فاصله طولانی است، توصیه نمی‌شود که خودتان کار اثاث‌ کشی را انجام دهید. چرا؟ عامل فاصله مهم‌تر از آن است که نادیده گرفته شود و باوجود صدها یا هزاران کیلومتر فاصله، عامل خطر هم به‌سرعت پا به میدان می‌گذارد. چرا باید پول بیشتری بپردازید و خطر صدمه دیدن وسایلتان را در یک کامیون اجاره‌ای بزرگ حین گذر از یک منطقه ناشناخته به جان بخرید؟ درعین‌حال که باید از دوستانتان هم کمک بخواهید به خاطر دارید؟

از طرف دیگر، جابه‌جایی در طول یک خیابان، در داخل شهر، یا به شهر همسایه، یک سناریو است که سازمان‌دهی و اجرای آن از سوی خود شما می‌تواند واقعاً برای شما خوب باشد.

با مزایای به‌کارگیری یک شرکت باربری حرفه‌ای که آشنا شوید تا بتوانید از محدوده های کاری این شرکت اطلاع پیدا کنید و بتوانید یک جا‌به‌جایی ایمن، تمیز و مقرون به‌صرفه داشته باشید. محدوده های باربری در تهران به شرح زیر می باشد که کلیک بر روی هر عنوان می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

2. تخمین هزینه‌ها بیشتر از آنچه فکر می‌کنید.

تصمیم گرفتید به مزایای آن بپردازید. تا اینجا خیلی خوب است. حالا باید چه کنیم؟ آیا در اینترنت برای یافتن نکاتی برای کرایه بهترین شرکت باربری جستجو کرده‌اید؟ یک نکته خوب:‌ جستجوی خود را اول با گرفتن قیمت باربری‌های قابل اطمینان مانند زیبا بار و مقایسه آن با مظنه‌ی سایر شرکت های حمل اثاثیه شروع کنید.

چیزی که باید درباره کرایه باربری بدانید این است که آیا تخمینی که به دست می‌آورید، همه یا تقریباً همه‌ی اطلاعات مورد نیاز را برای انتخاب درست به شما می‌دهد؟ چرا؟ برآورد هزینه باربری نباید صرفاً در خصوص مظنه قیمت باشد زیرا این موضوع بعد از بررسی فیزیکی اموالی که قصد انتقالشان را دارید مطرح خواهد شد. و چنین ارزیابی اموالی، به درخواست شما از طرف باربری‌های باتجربه انجام می‌شود و شامل خدمات اضافی، اجرت و هزینه بیشتر خواهد بود، که این هزینه شامل ارزیابی ریسک وسایل نو نیز هست که تا جای ممکن روز اثاث‌ کشی را برای شما امن‌تر نماید.

به چند شرکت معتبر باربری درخواست ارزیابی اینترنتی بدهید تا شانس خود را برای یافتن شرکت باربری مناسب افزایش دهید. از فرصت استفاده کنید و از نماینده شرکت هر سؤالی درباره جابه‌جایی که برای شما اهمیت ویژه دارد بپرسید. بعد از بررسی نهایی، برگه کتبی تخمین قیمت‌ها به شما تحویل داده خواهد شد که شامل هرگونه خدمات اضافی می‌شود که برای تکمیل کار نیاز است.

نکته مهم: تخمین قیمت را تلفنی یا با ایمیل نپذیرید زیرا دقیق و معتبر نخواهد بود.

3. تحقیق درباره شرکت باربری بسیار حیاتی است.

پیدا کردن باربری قابل‌ اعتماد برای نقل و انتقال، کلید یک جابه‌جایی موفق است. مطمئناً شرکت‌های باربری معتبر وجود دارند ولی پیدا کردن آن‌ها راحت نیست ... مگر اینکه وقت و انرژی صرف کرده و در مورد باربری‌هایی که با آن‌ها در تماس هستید تحقیق کنید. در بیشتر موارد، مهم‌ترین موضوع این است که خود را بیش از حد انتظار آماده کنید تا از مشکلات و دردسرهای بالقوه جلوگیری کنید.

برای انتخاب بهترین شرکت‌های باربری این پنج مرحله را دنبال کنید:

4. همیشه راه‌های خوبی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها هنگام کرایه شرکت باربری وجود دارد.

حالا که می‌دانید چطور یک شرکت باربری خوب پیدا کنید، وقت آن است که چند ترفند امتحان شده برای صرفه‌جویی در هزینه‌های باربری یاد بگیرید. به‌طور کلی، جابه‌جایی خانه یک امر گران بوده و هر ترفندی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها حائز اهمیت است.

مقایسه مؤثر و دقیق شرکت‌های باربری و قیمت‌های پیشنهادی آن‌ها شما را قادر می‌سازد قابل قبول‌ترین پیشنهاد قیمت را که با بودجه شما سازگار است انتخاب کنید. تخمین قیمتی که بیش از حد پایین باشد نشانه کلاه‌برداری است - برای اطلاعات بیشتر موارد ذیل را بخوانید.

با تهیه یک فهرست از جزئیات اموال خانه، دقیقاً آگاه باشید که چه چیزهایی را منتقل می‌کنید. مطلبی که هنگام کرایه باربری باید مدنظر داشته باشید این است که هر چه وسایل بیشتری را با خود ببرید، به علت اینکه هزینه‌های نقل و انتقال بالاتر می‌رود، پول بیشتری هم باید پرداخت کنید. فهرست اموال به شما کمک می‌کند که قبل از بسته‌بندی، از شر وسایل ناخواسته و بی‌مصرف خلاص شوید.

وقتی شرکت باربری کرایه می‌کنید، یک راه عالی برای کاهش هزینه‌ها این است که تمام وسایلی که فکر می‌کنید در حین سفر پیش رو می‌توانید خودتان از آن‌ها حفاظت کنید را، خودتان بسته‌بندی نمایید. معمولاً لباس‌ها، کفش‌ها، ملحفه‌ها، کتاب‌ها و تکه‌های کوچک وسایل خانه را می‌توان به‌راحتی بسته‌بندی کرد. چرا باید بابت وسایلی که خودتان می‌توانید بسته‌بندی کنید هزینه خدمات بسته‌بندی حرفه‌ای پرداخت کنید. درست است؟

5. همه باربران ممکن است به آن اندازه‌ای فکر می‌کنید برای شما خوب نباشند.

مهم است که بدانید از شرکت باربری چه انتظاری دارید زیرا یک غافلگیری ناخوشایند بدترین چیزی است که در طی یکی از استرس‌زاترین وقایع زندگی ممکن است پیش آید. به همین دلیل باید آگاه باشید که باربری‌های بی‌وجدان هم وجود دارند، باربری‌های متقلبی که تنها قصد دارند از افرادی مثل شما کلاه‌برداری کنند.

اگر خود را برای مواردی که در بالا شرح دادیم مهیا کنید دیگر نگرانی اینکه قربانی شرکت‌های باربری متقلب شوید را نخواهید داشت. بااین‌حال، برای ایمنی بیشتر چند نکته قابل‌توجه دیگر نیز هنگام کرایه شرکت باربری به شرح ذیل وجود دارد: