زمان مناسب برای اسباب کشی

بهترین فصل برای اسباب کشی و نقل مکان با توجه به شرایطی که دارید می تواند هر زمانی باشد . منتها اغلب ترجیح می دهند که در فصل تابستان نقل مکان می کنند.

زمان مناسب برای اسباب کشی
زمان مناسب برای اسباب کشی

فصل مناسب اسباب کشی

اغلب مردم ترجیح می دهند در فصل تابستان اسباب کشی کنند هم بخاطر تعطیل بودن مدارس و هم بخاطر شرایط جوبی و هم بلند بودن روزها ، اما گاهی افراد با توجه به شرایط متفاوتی که دارند مایل به نقل مکان در فصل ها و روزهای دیگر سال هستند . 

بعنوان مثال برخی افراد تعطیلات زمستانی دارند ، برخی در تعطیلات نوروز شرایط مساعد تری دارند و برخی افراد مجبور می شوند در زیر باران پاییزی اسباب کشی کنند . در هر حال برای هر کدام باید راهکاری باشد تا آسوده تر اسباب کشی کنند .

شرکت های باربری بهترین مشاور برای اسباب کشی در هر شرایط آب و هوایی و شهری می باشند . اما اینجا چند نکته را برایتان بازگو می کنیم .

اسباب کشی در فصل بهار

از فصل های خوب سال که هم شرایط جوی مساعد است و هم ساعت روزها بلندتر است 

اما تعطیلات نوروزی از سویی و شروع امتحانات پایان سال و افزایش حجم کار . استرس خانواده باعث می شود نقل مکان را به زمان مساعدتری موکول کنیم

اسباب کشی در تابستان

بهترین زمان از هر سو می باشد . روزهای بلند و خیابانهای به نسبت خلوت به واسطه تعطیلی مدارس و دانشگاهها و هوای گرم و مطبوع برای اسباب کشی

در ضمن رقابت شرکت های باربری در این فصل باعث تعادل نرخ های حمل و نقل می شود .

اسباب کشی در پاییز

روزهای کوتاه و بازگشایی مدارس و دانشگاهها ، خیابانهای پر تردد و ترافیک سنگین و غیر یکنواخت بودن دما و شرایط جوی باعث سختی کار جابجایی می شود اما می توان با تدبیر و تعیین روز مناسب جهت اسباب کشی از قبل به این مهم دست یافت .

اسباب کشی در زمستان

هوای سرد و روزهای کوتاه از سویی و نزدیک شدن به سال نو از طرفی باعث می شود اسباب کشی در زمستان هم مقرون به صرفه باشد و هم نه .

خرید کارتن اسباب کشی